
Direktno sa stola Bartola Brusića
Kostrena | Negdje blizu mora, kamena, krša i maslina.
“Ja želim bit prvi na Googleu”
Svi vlasnici firma s kojima smo se susreli ne razumiju da prva pozicija na Googleu ne ovisi samo o SEO-u.
Ona ovisi i o tome koliko dobre ocjene imate.
Ah, ljudska priroda.
Kod recenzija na Googleu ili Facebooku imamo dva glavna problema:
1. Sretni kupci inače ne puštaju recenzije
2019. smo bili na vjenčanju u jednom Istarskom agroturističkom objektu “Paladnjaki”.
To je definitivno bila jedna od najljepših večeri što se tiče hrane i ambijenta.
Jesmo li dali 5 zvijezdica?
Napravili smo sigurno stotine slika taj dan, ali 5 zvijezdica?
Mi se nismo sjetili…
A sumnjamo da se većina uzvanika sjetila…
Sama činjenica da Vam pričamo o ovome, a NISMO im dali ocjenu je dosta paradoksalna.
Ovo je čest problem jer sretni kupci inače ne puštaju ocjene.
Jedini koji puštaju ocjene su jako, jako, JAKO zadovoljni klijenti.
Jedina firma kojoj smo pustili ocjenu iz iskrenosti duše i oduševljenja je Plesna Škola Dansel by Elio Bašan.
Elio je vrhunski čovjek, stručnjak i brine se da naučite plesati → zato je zaslužio ocjenu.
Drugi problem na koji nailazimo je:
2. Kupci koje nitko ne može zadovoljiti će se prvi požaliti
Evo jedne marketinške istine:
“Bol je jača od bilo kakvog zadovoljstva”
Kupce je jako lako nanervirati, potrebna je jedna velika neugodnost ili tri manjih živciranja te možete očekivati negativnu recenziju na svojem profilu.
Teško je.
Zahtjevno je.
Ali to je dobra stvar jer uvijek morate biti “spremni”.
81% ljudi čita Google recenzije prije nego se odluče ići negdje
(Google Local Consumer Review Survey 2022.)
Kako onda iskoristiti prepreka ocjenjivanja u svoju korist?
Mi smo razvili vlastiti sustav za skupljanje recenzija.
KONKER5™ sustav Vam može srediti da budete prvi na Googleu…
… ili da budete #1 po dobrim riječima kupaca…
… ili oboje!
Sustav odlično radi jer se također bazira na prekvalifikaciji:
Sretne kupce pitamo za iskustvo i mišljenje pa tek ONDA šaljemo na Google ili FB review gdje će svakako dati 5/5 zvijezdica.
Nesretne kupce (oni koji daju 1-4 zvijezdice) pitamo što nije bilo u redu.
Vi dobijete njihovu žalbu i pružamo cijeloj situaciji “drugu šansu” da spasimo stvar.
Ovaj sustav je dosta voljen među klijentima jer doslovno spašavamo Vaš promet.
Nesretne situacije pretvaramo u šansu za iskupljenje.
Sretne situacije zauvijek ostanu zabilježene ocjenom 5/5.
U prosjeku možete očekivate najmanje dvije nove recenzije tjedno.
Ako želite da se Vaš promet spasi.
Znate gdje nas možete naći – kliknite na tipku ispod!

