Direktno sa stola Bartola Brusića

Negdje u Kostreni blizu kamena, krša i maslina

Zašto naši oglasi odlično prolaze?

Oglasi su Vaš izlog na šetnici.

Nažalost niste jedini, a konkurencija će se uvijek truditi da bude bolja od Vas.

Vaši kupci ne dolaze na Facebook i Instagram željno iščekujući oglas Vaše tvrtke….

…već dolaze kako bi pročitali najnovije vijesti, što im prijatelji rade ili da čitaju svađe u komentarima ispod članaka.

Al stvarno,

tko ima vremena se svađat u komentarima??

Vratimo se na temu.

Osim što imamo iskustva u izradi vrhunskih oglasa koji su dobili na stotine tisuća pregleda, razlikujemo se u tome što detaljno pratimo analitiku videa i naših search oglasa.

Koja je stvar kod video oglasa?

Prvi tri sekunde svakog videa su zlata vrijedne jer moramo prekinuti fokus Vašeg kupca dok neumorno lista Facebook-om i prebaciti mu fokus na naš oglas.

Takozvani “hook” ili udica.

Vaš oglas na Facebooku / Instagramu može biti vizualno najbolja stvar na svijetu,

ali potrebno je da u svakom trenutku imate na umu da kupac nije tamo zbog Vas, 

stoga ako se ne ulovi na prve tri sekunde videa – ostatak videa i sve njegove čari neće ni pogledati.

Možete imati i najbolju produkciju, ali bez smislenog videa nema ni rezultata.

Dobro daj da vidim te Vaše oglase.

Evo primjer dva HQ – televizijska reklama – level oglasa koja su donosila odličan broj upita.

(Pripazite na efekt prve 3 sekunde)

Ajmo na drugu stranu.

Sada ćemo pokazati par oglasa koji su više “homemade”, a donosili su veliki broj upita.

Da, slikovni oglasi i dalje rade!

Samo moraju biti efektni!

Sve je u ponudi i potražnji… i testiranju.

Ako neka industrija ima ogroman broj HQ oglasa, velika je vjerojatnost da su ljudi već “imuni” na te oglase i uopće ih ne primjećuju.

Tu je onda bolje ići sa homemade video oglasom.

Za obrnutu situaciju vrijedi ista stvar.

U svemu postoji ponuda i potražnja pa tako i u oglasima!

Mislio sam da nam matematika nikada neće trebati u životu, ali evo nas tu smo.

Pri izradi svakog oglasa izrađujemo nekoliko hook-ova koji su vrlo različiti u svojoj naravi.

Jedni su fokusirani na rezultate, jedni na probleme s kojima se ljudi susreću… 

Nakon nakon nekog vremena u analitici jasno vidimo koji je oglas bolji odnosno koji oglas ulovi više upita kupaca.

Analitika nam jasno pokazuje koji oglas ima najbolji hook i u kojoj dužini su korisnici gledali video.

Za jednog klijenta smo testirali 5 različitih hookova i prva dva su pokazali 700% bolje rezultate od prosjeka.
700% više pregleda = 700% više klikova = jako puno upita.

Odlični oglasi:

  • Imaju dobar hook što pridonosi velikom broju pregleda za manju cijenu

  • Sadržaj videa jasno rješava sve upite koje kupac ima o Vašem proizvodu ili usluzi.

  • Jasan call to action (poziv na daljnju akciju) koji ih poziva na daljni korak (upit, poziv i sl.)

  • Vizualno i tematski na razini industrije za koju se radi.

  • Oglasi rađeni analitičkim pristupom.

Loši oglasi:

  • Mogu lijepo izgledati, ali bez analitičkog pristupa.

  • Senzacionalistički oglasi “Obratite nam se s povjerenjem”, “Najbolji u gradu!” bez jasnog plana, ideje i cilja oglasa.

  • Ne hvataju pažnju na pravi način

Ako želite raditi marketing kako treba i riješiti se svojeg “lika za društvene mreže” – javite nam se ispod.