
Direktno sa stola Bartola Brusića
Negdje u Kostreni blizu kamena, krša i maslina
Zašto naši oglasi odlično prolaze?
Oglasi su Vaš izlog na šetnici.
Nažalost niste jedini, a konkurencija će se uvijek truditi da bude bolja od Vas.
Vaši kupci ne dolaze na Facebook i Instagram željno iščekujući oglas Vaše tvrtke….
…već dolaze kako bi pročitali najnovije vijesti, što im prijatelji rade ili da čitaju svađe u komentarima ispod članaka.
Al stvarno,
tko ima vremena se svađat u komentarima??
Vratimo se na temu.
Osim što imamo iskustva u izradi vrhunskih oglasa koji su dobili na stotine tisuća pregleda, razlikujemo se u tome što detaljno pratimo analitiku videa i naših search oglasa.
Koja je stvar kod video oglasa?
Prvi tri sekunde svakog videa su zlata vrijedne jer moramo prekinuti fokus Vašeg kupca dok neumorno lista Facebook-om i prebaciti mu fokus na naš oglas.
Takozvani “hook” ili udica.
Vaš oglas na Facebooku / Instagramu može biti vizualno najbolja stvar na svijetu,
ali potrebno je da u svakom trenutku imate na umu da kupac nije tamo zbog Vas,
stoga ako se ne ulovi na prve tri sekunde videa – ostatak videa i sve njegove čari neće ni pogledati.
Možete imati i najbolju produkciju, ali bez smislenog videa nema ni rezultata.
Dobro daj da vidim te Vaše oglase.
Evo primjer dva HQ – televizijska reklama – level oglasa koja su donosila odličan broj upita.
(Pripazite na efekt prve 3 sekunde)
Ajmo na drugu stranu.
Sada ćemo pokazati par oglasa koji su više “homemade”, a donosili su veliki broj upita.
Da, slikovni oglasi i dalje rade!
Samo moraju biti efektni!

Sve je u ponudi i potražnji… i testiranju.
Ako neka industrija ima ogroman broj HQ oglasa, velika je vjerojatnost da su ljudi već “imuni” na te oglase i uopće ih ne primjećuju.
Tu je onda bolje ići sa homemade video oglasom.
Za obrnutu situaciju vrijedi ista stvar.
U svemu postoji ponuda i potražnja pa tako i u oglasima!
Mislio sam da nam matematika nikada neće trebati u životu, ali evo nas tu smo.
Pri izradi svakog oglasa izrađujemo nekoliko hook-ova koji su vrlo različiti u svojoj naravi.
Jedni su fokusirani na rezultate, jedni na probleme s kojima se ljudi susreću…
Nakon nakon nekog vremena u analitici jasno vidimo koji je oglas bolji odnosno koji oglas ulovi više upita kupaca.
Analitika nam jasno pokazuje koji oglas ima najbolji hook i u kojoj dužini su korisnici gledali video.

Za jednog klijenta smo testirali 5 različitih hookova i prva dva su pokazali 700% bolje rezultate od prosjeka.
700% više pregleda = 700% više klikova = jako puno upita.
Odlični oglasi:
- Imaju dobar hook što pridonosi velikom broju pregleda za manju cijenu
- Sadržaj videa jasno rješava sve upite koje kupac ima o Vašem proizvodu ili usluzi.
- Jasan call to action (poziv na daljnju akciju) koji ih poziva na daljni korak (upit, poziv i sl.)
- Vizualno i tematski na razini industrije za koju se radi.
- Oglasi rađeni analitičkim pristupom.
Loši oglasi:
- Mogu lijepo izgledati, ali bez analitičkog pristupa.
- Senzacionalistički oglasi “Obratite nam se s povjerenjem”, “Najbolji u gradu!” bez jasnog plana, ideje i cilja oglasa.
- Ne hvataju pažnju na pravi način
Ako želite raditi marketing kako treba i riješiti se svojeg “lika za društvene mreže” – javite nam se ispod.

