Direktno sa stola Bartola Brusića

Negdje u Kostreni blizu kamena, krša i maslina

Kako pišemo vrhunske oglase?!

Jeste li ikada slušali kada se netko žali?

Prije 20 godina, ljudi su se žalili svom prijatelju, ženi, mužu, frizeru…

Danas ljudi svoje žalbe nose na forume

Dap…

Neke branše, poput agencija za nekretnine imaju preko 190 stranica žalbi, negativnih riječi i spominjanja roditelja i određenih radnji…

Poanta je sljedeća:

Svaka branša ima mjesto na internetu gdje se ljudi o njoj MASOVNO žale!

Vrlo malo tvrtki aktivno istražuje što kupci pišu na forumima, Facebook grupama i portalima.

Zašto je to bitno?

Po forumima Vaši budući kupci razmjenjuju informacije i iskustva te postavljaju vrlo konkretna pitanja koristeći zajedničku terminologiju za stavke iz Vaše branše iliti u marketingu jezik plemena.

What the f**k je “jezik plemena”?

To je set određenih riječi, izraza i rečenica s kojima se ljudi koriste da opišu svoje probleme i želje.

Pisanje oglasa koji ne uzima u plan pitanja i izjava koje su već stotinu puta napisana po forumima i portalima je gubljenje vremena.

Pisanje oglasa koji uzima sve te informacije u obzir je pobjednički oglas koji Vam zapravo dovodi kupce.

Što više žalbi ima Vaša branša – to bolje.

To znači da ćemo jako lako pronaći što ljude najviše muči.

Kada bi samo postojao način da to ukomponiramo u oglas?

Oglasi koji sadrže ISTE izraze koje kupci koriste kada se žale online su najuspješniji.

Zato jer kupci onda razumiju da govorite “isti” jezik.

Zvuči ekstremno, ali pisanje oglasa iz glave ili drugom metodom ispada kao da Vi pričate Kineski, a kupci razumiju samo Hrvatski.

Što mislite, koji oglas je bolje napisan?

Ljudi ne kupuju od stručnjaka.

Mi smo stvarno fanatici u ovom poslu te izrađujemo detaljni avatar vašeg kupca gdje navodimo:

  • Sva negativna iskustva po broju ponavljanja na forumima.
  • Najčešća pitanja koja si postavljaju međusobno.
  • Sva pozitivna iskustva s Vašim konkurentskim tvrtkama.
  • Takozvane “painpoints” ili bolne točke koje potencijalni kupci imaju oko Vaših proizvoda ili usluga.
  • Terminologiju koju koriste.

Ljudi žele da ih razumijemo.

Nakon duboke i opširne analize pišemo oglase koje rješavaju sve probleme i pitanja koristeći se terminologijom koji oni koriste.

Vaši kupci će naše oglase doživjeti kao da su ih sami pisali.

Ljudi ne kupuju od najvećih stručnjaka već od ljudi koji pokažu da razumiju njihove probleme.