Direktno sa stola Bartola Brusića

Kostrena | Negdje blizu mora, kamena, krša i maslina.

Prvo: Ne oglašavamo nikada “besplatni pregled / neobaveznu ponudu” ili XY€/mjesečno na 36 rata”

Izuzetno me nerviraju oglasi koji u fokus stavljaju “BESPLATNI PREGLED”

ili kada napišu “već od XY eura mjesečno”, a svi kuže da je to cijena na 36 rata -.-

Da, Vi i ja znamo da to “radi”, ali i kada “radi” morate duplo jače raditi na tome da te upite pretvorite u prodaje.

Užas, jelda?

Kakva je ponuda – takav tip ljudi privučete.

Ponuda mora biti dobra, ali to ne znači ići linijom najmanjeg otpora.

To mi ne radimo.

Drugo: Šaljemo kvalificirane ljude koji znaju cijenu i žele razgovarati

Ok što mislimo s ovim:

Svaki upit i poziv koji generiraju naši oglasi budu DODATNO prekvalificirani prije nego ih šaljemo Vašem uredu / recepciji / ljudima.

Znači MI ih nazovemo (dakle, ne pretvaramo Vaše ljude u call centar) i pitamo ona teška pitanja koja bi Vam oduzela vrijeme bez garancije rezultata.

To su osnovna pitanja o spremnosti na kupnju koja ne zahtijevaju diplomu iz Vašeg područja ili da se morate brinuti kako dajemo krivu informaciju ili dijagnostiku.

Kao na primjer:
Koja je njihova situacija (u žanru Vašeg posla)
Što točno žele napraviti (u žanru Vašeg posla)
Kada žele riješiti situaciju? (Što prije, unutar 2-3 mjeseca, pitaju informativno)
Kako planiraju platiti? (Keš, rate, potrošački kredit…)
Ima li im smisla da nastave dalje na razgovor / pregled / termin?

Na taj način,

imate posla s ljudima koji znaju koliko Vaša usluga košta i spremni su na prvi korak.

Ako ne prođu kvalifikaciju – ne šaljemo Vam ih.

Tako uštedite vrijeme + psihološku snagu sebi i svojim ljudima.

*(Iznimka: Ako imate full prodajni tim, onda Vam možemo slati sve upite direktno s pisanom prekvalifikacijom iz oglasa)

Treće: Sve pod Vašom kontrolom

Ove kontakte šaljemo Vama.

Isključivo Vama.

Mi nismo trebam.hr ili neka third-party stranica koja šalje upite svima pa se sad morate “trgati” za pobjedu.

Gledamo sve na duge staze i na princip iskrenosti…

a taj ultra Makijavelistički način rada nas ne zanima.

Četvrto: Koja je cijena?

Bome, došli ste do ovdje

Volim ljude koji su profesionalni i konkretni.

OK, ovo je cijena u našem dućanu:

Znači za mjesečnu cijenu od 399€ i 5% od dovedene prodaje dobijete:

Postavljanje i oglašavanje Vaše “core” / skuplje usluge na FB/IG i/ili Googleu

Našu prekvalifikaciju upita i razgovori samo s konkretnim ljudima

Slanje SMS poruka da ljudi zapravo znaju da ćemo ih kontaktirati (+ izgledate jako profi)

Skripte za videe i uređivanje istih videa za mail odgovore

1x tjedno Storytelling newsletter (jer se 80% ljudi ne odluči odmah nego kroz 1 – 6 mjeseci pa da ih ne izgubimo)

Sustav za skupljanje recenzija (vidio sam neke firme koje samo ovo naplaćuju 399€)

Anketiranje ljudi nakon obavljene usluge / prodanog proizvoda da vidimo gdje griješimo

Trošak slanja SMS-ova pokrivamo MI.

Trošak hostinga sustava za recenzije pokrivamo MI.

Vi jedino morate naći nekoga tko će Vas snimiti.

I trebat će nam Vaš software za slanje newslettera.

Ako ga nemate to košta 19€ mjesečno. (Mailchimp, može se naći i jeftinije, ali ovo je najbolja opcija)

Puno agencija ovo naplaćuje preko 1500€ BEZ budžeta za oglase.

Kako si možemo priuštiti takvu cijenu?

Mi nemamo ured, radimo od doma i ne morate plaćati našu ovisnost o kavi.

Osim toga,

Imam tim specijalnih postrojbi – par najboljih vojnika.

Ne cijelu vojsku zaposlenih…

Što nam treba za početak?

Kako radimo?

Radimo po učinku i to ekstremno volimo jer klikove i doseg ne možete vidjeti na računu – prodaje možete.

S nama uvijek znate povrat na uloženo.

Sve što nam treba je Vaša FB / IG stranica i da krenemo.

Budžet?

Ovo ovisi o par faktora (lokacija, konkurencija i koliko ste otvoreni potrošit).

S nekim biznisima krećemo s 500€ jer konkurencija nije velika, a kod nekih (poput stomatologa) to mora bit bar 900€ – 1000€ jer svatko u toj branši ZNA da se mora oglašavati

Najbolje da za to vidimo tijekom poziva pa ću Vam konkretno reć koliki budžet bi bio razuman za testni početak.

Zašto?

Evo, ovo je jedan vodoinstalater što radi adaptacije kupaonica.

S njim smo potrošili u oglase 620KN = 82€ i dobio je 3 adaptacije u ovim iznosima:

Kako?

On ima slabu konkrenciju u Istri i Rijeci jer nitko od konkurentskih firmi:

1. Nema ljude koji rade marketing kako treba
2. Ne razumiju da je Google / FB budućnost već zadnjih 10 godina

Zato kažem,

svaka branša je priča za sebe te početni budžet varira, ali uvijek računajte na 500€ do 1000€ max.

Ne vezujemo Vas nikakvim ugovorom.

Znači ako zarađujete, jako je logično da ćete me nastavit plaćat.

Također, ja uvijek garantiram da ako krenem u suradnju s Vama, neću surađivati sa niti jednom konkurentskom firmom koja se nalazi ili pokriva ista područja kao i Vi.

Peto: Ako Vam treba vođenje društvenih mreža

Pola klijenata koje imamo – objave im netko već vodi.

Drugoj polovici – mi vodimo objave i to naplaćujemo odvojeno.

2x tjedno radimo jako lijepe i efektivne vrtuljak te single post objave koje liče na nešto i personalizirane su baš za Vas.

Brand mora ličit na nešto.

To je jedina stvar koju naplaćujemo odvojeno.

Ako to nemate pokriveno, preporučamo da dobro razmislite o tome.

Ljudi moraju znati da ste živi!

Primjere tih objava za prvih mjesec dana možemo napraviti potpuno FREE da vidite kako to izgleda pa platite samo ako ste zadovoljni.

To onda kod nas košta 269€ mjesečno i zaista se isplati.

Kako se brinemo za sebe, tako se brinemo i za Vas.

Ne, al ozbiljno, iste takve objave radimo za sebe.

Ovo je jedan vrtuljak sa 9 slika:

Zadnje: Iznimke (jer ponekad ne postoji jedno rješenje za svih)

Ako ste radite u branši gdje se:

– finalna cijena proizvoda ne može odmah odrediti

– morate razgovarati sa strankom te naplata se vrši dugo vremena od početka kao npr:

Odvjetnici
Knjigovođe
Financijske usluge (nekretnine, poslovni krediti, poticaji te fondovi)

Tu onda ne uzimamo 5% od prodaje jer je to nemoguće za pratiti Vama i nama.

Ako prodajete uslugu / proizvod čija je finalna cijena manja od 200€

Tu ne uzimamo 5% jer ono… nema smisla

Ako imate veliki prodajni tim (znači ne recepciju ili ste one man band) i želite sami kontaktirati sve upite.

Onda Vam šaljemo sve upite koji dođu s prekvalifikacijom njihovog stanja kojeg su upisali preko oglasa bez da ih mi dodatno zovemo.